Saturday, November 27, 2010

2 oranG herO baru Dlm kluargakU..

tahun 2010....
ade sedih..ade suka..
byk perkara berlaku dlm thun 2010 ni...
kami sekeluaga reda & pasrah..

sedihnya thun 2010 ni adalah...
sebab kami sekeluarga kehilangan insan yg sangat kami sayangi...
iaitu Allahyarham Abdul Rahim Ismail...
dia merupakan kembar adikku...
pape pun semOga Allah merhmatinya dan semoga dia ditempatkan disisi ALLAH SWT...

                                       Allahyarham Abdul Rahim Ismail....SemOga Allah mncucuri rahmat keatasnya..

and...and...:(
sedih..ingat kembali saat kami bersamanya...
tahan2..
jgn nangis anah...
emm..
then..yg mngembirakan thun 2010 ni...
aku dpt 2 hero  ...mak ayah aku dpt 2 cucu...
mak aku bahagia yg amat...hik8..

      haa...ni hero pertama keturunan kluarga aku, anak abg aku yg first.n cucu mak aku yg first.ceh..ensem kan..dia lahir pd 11 Feb 2010..berebut2 nk bg nma kat dia..last2 kak ipar amik semua nme yg adik2 ipar dia bg 2...nme dia muhammad qhalis irsyad b. barmawi..ni mse smggu lahir...


                                               

      haa..ni dah bpe bulan ntah...x ingat..yg pasti mse rye puase bru ni...poyo je budak ni sorang..ceh..nt besar jd hafiz ye..

  
                                                  ensem kan budak montel ni...mata besar...

n yg ni lak hero no 2...lhir thun same tp dia lahir mse blan pose...nme dia Ahmad Badrul Munir B. Ahmad Baihaki..yg ni besar nt nk jd ape ek????

ni dah besar skit...2 blan lebih...smat 2...



itu la 2 hero yg akan meriuhkan rumah aku nt...heroin xde lg...so biar dia lawan 2 tu dlu...


No comments:

Post a Comment