Tuesday, November 30, 2010

Kena Reject lagi...

adussss......tension nyerrr...wat tesis syik kna reject..bb 1 dah ok..2 kena rejeck..2 minggu lg nk bb 2 n 3...penim3...ya ALLAH bantulah hambamu ini...yang lemah...mudahkan segalanya...mudah2an sempat siap..penyelia ok..bb memang aku suke klu jenis yg btol2 buat klu nk buat...emm..korang paham ke?? i mean..syadid skit...tp bgos bb nt aku blh tau mne salah aku..mne kelemahan aku...nt nk settlekan bb 3..
nk kna p temuramah ulama'...fuhhh...mcm mne nt...berdebar ade...tp sre teruja ada..hehhehe...korang tgk la aku pnye tesis...cOmot......hikhikhik....
haa...ni la bila dah kena reject...diconteng2 la...tp bgus gak...hikhikhik..

comOtkan....huhuhu...,mcm kna conteng kat kanak2 3 tahun je..

haaa...no lg kena conteng..huhuhu...

No comments:

Post a Comment